ORIGINÁLNÍ VÝUKA PROGRAMOVÁNÍ
od školky do maturity

Léty prověřená výuka programování, která baví - nejen děti a mládež
SOUTĚŽE
         

Young Developers

(projekt pro ČR a SR, sponzorovaný firmami SGP Systems a Microsoft)
Dostupné metodické materiály

E. Hlavatá, R. Pecinovský, B. Soukup: Základy programování pro Baltie 4 C#
  • Osnova (SK, CZ)
  • Lekce 1: Úvod do programování (SK, CZ)
  • Lekce 2: První programy, blok příkazů (SK, CZ)
  • Lekce 3: Baltík jako objekt (SK)
  • Lekce 4: Vytváříme nové metody I (SK)
  • Lekce 5: Vytváříme nové metody II - rozklad problému na menší části (SK)
  • Lekce 6: Paralelní procesy a posílání zpráv mezi Baltíky (SK)
  • Lekce 7: Přetěžování - výpis textu na obrazovku. Datové typy - literál (SK)
  • Lekce 8: Načítání z klávesnice. Práce s primitívními typy dat (SK)
  • Lekce 9: Náhodné číslo. Program si začíná pamatovat - lokální proměnné (SK)
  • Lekce 10: Rozhodování se - větvení programu (SK)

  • Všechny lekce ke stažení: (SK)

 



© 1978-2024 SGP Systems