Pohled kamery můžete nastavit buď pomocí příkazu
Nastav pozici kamery, nebo pomocí myši, pokud to není zakázáno (viz příkaz dole). Změna polohy, natočení a přiblížení kamery je popsána na stránce
Změna pohledu kamery.
|  | Nastav pozici kamery (For mode 3D) |  Zobrazit příkladSkrýt příklad | Nastaví pozici kamery v Baltíkově prostoru. |
Po vložení tohoto příkazu se otevře dialogové okno, v němž uživatel zadá nastavení kamery (pozici, úhel natočení, úhel sklonu atd.).
Zadané parametry si program zapamatuje, i když je v ikoně nezobrazuje. Zobrazí nám je ve zvláštním okně, které otevře poté, co najedeme na daný příkaz ukazatelem myši.
Při vykonávání daného příkazu přejde kamera plynule ze své stávající pozice do pozice zadané tímto příkazem.
Baltík se zviditelní a kamera postupně Baltíka obletí. Při posledním přiblížení se ale kamera náhle oddálí. | | |
|
|
|  | Zapnout / Vypnout standardní ovládání myší (For mode 3D) |  Zobrazit příkladSkrýt příklad | Zapne nebo vypne standardní ovládání myší, použité například ve 3D interaktivním režimu. |
Standardně se vykreslovaná scéna mění myší, vice se dozvíte na stránce Změna pohledu kamery. Pokud je standardní ovládání vypnuto, nepůjde scénou hýbat myší, příkaz Nastav pozici kamery však můžete stále použít.
Po stisku libovolné klávesy nebo tlačítka myši vypne standartní ovládání myši, po dalším stisku ho opět zapne. | | |
|
|
Shledali jste tuto informaci pro Vás užitečnou?
Máte nějaký dotaz nebo připomínku k tomuto tématu?
Napište nám.
©1978-2010
SGP SystemsNadřazená stránka |
Předchozí stránka |
Další stránka