|
MEZINÁRODNÍ TVŮRČÍ PROGRAMÁTORSKÁ SOUTĚŽ
A - žáci do 10 let (včetně)
Pro zařazení do věkové kategorie je rozhodný věk
soutěžícího nebo nejstaršího člena soutěžního týmu k datu finále
soutěže. |
nazev-s.HTM | krátký a výstižný popis programu ve formátu HTML, pozor bez obrázků! |
nazev.HTM nazev.PDF |
podrobná dokumentace k projektu ve formátu HTML nebo v PDF. |
nazev.SGP nazev.BPR |
zdrojové texty programu |
nazev.Bnn nazev.Cnn |
soubory s předměty (pokud program používá vlastní předměty), nn značí čísla 00 až 99 |
nazev.Snn | soubory se scénami (pokud program používá nějaké scény), nn značí čísla 00 až 99 |
nazev*.* | všechny ostatní soubory (include, data, WAV, MID, BMP atd.) a podadresáře |
Doporučujeme ještě přidat do projektu
ikonku programu (velikost 32x32 bodů) buď přímo ve formátu .ICO nebo i formátu
.BMP, tedy nazev.ICO nebo nazev.BMP. Ikonu ve formátu .BMP
(32x32) bodů převedeme na formát .ICO případným finalistům sami.
kde nazev*.* je maximálně 32
znaků (včetně přípony) bez mezer a bez diakritiky (použít lze pouze
znaky A-Z, a-z, 0-9, znak pomlčka, znak podtržítko a znak tečka).
|
Upozornění!
Budeme vyhodnocovat jen ty programy, ke kterým budeme mít všechny soubory,
včetně zdrojových textů. V opačném případě nebudeme moci vaše programy
vyhodnotit a ze soutěže budou vyřazeny!
Nepřijímáme ŽÁDNÉ samostatně spustitelné programové soubory (ani všelijak
přejmenované)! Tj, veškeré spustitelné soubory musí jít kdykoliv vytvořit v SGP
Baltazarovi 5.05 nebo spustit v SGP Baltíkovi 3.60.
Program musí jít spustit z libovolného adresáře, takže v příkazech NačtiScénu apod. používejte výhradně parametr "*\\" pro určení zdrojového
adresáře, kde se má hledat soubor se scénou. Tedy například:
NačtiScénu("*\\KALKUL.S01");
V Baltíkově tabulce souborů buď "Kalkul.wav" nebo pro jistotu kdekoliv
"*\Kalkul.wav"
Kritérium | Body | Popis |
1. Funkčnost projektu | 0-10 | |
2. Kvalita zdrojového kódu | 0-10 | přehlednost, stručnost, efektivnost, nároky na zdroje, správné názvy, vyhýbání se literálům |
3. Formátování zdrojového kódu | 0-10 | Baltazar: čistota strukturogramů, názvy prvků, krátké a výstižné názvy operací a podmínek; Baltík: správné odsazování, komentáře |
4. Uživatelské rozhraní | 0-10 | |
5. Grafické zpracování | 0-10 | |
6. Nápověda | 0-10 | jednoduchost, dostupnost, úplnost |
7. Složitost řešeného problému | 0-10 | |
8. Originalita projektu | 0-10 | |
9. Celková velikost projektu v kB | čím méně kB, tím lepší - doplňkové kritérium, použije se při shodném počtu dosažených bodů pro určení pořadí |
Důležité termíny soutěže BALTÍK+BALTAZAR 2004:
12.11. 2004 | Uzávěrka přihlášek a oprav soutěžních souborů je ve 24:00 hod. Po tomto termínu již nebudou přijímány žádné soubory ani doplňky! |
17.11. 2004 | Zveřejnění seznamu postupujících do finále soutěže BB2004. |
27.-28. 11. 2004 | Finále soutěže - Brno, Fakulta informačních technologií VUT v Brně, Božetěchova 2 |
Upozornění.
Organizátor soutěže si vyhrazuje právo tyto propozice v zájmu hladkého průběhu
soutěže upravovat nebo doplňovat (termín a místo konání semifinále a finále,
ceny pro soutěžící, poskytnutí ubytování atd.), nevyhlásit první místo, zrušit
některou z kategorií (při nedostatečném počtu soutěžících v dané kategorii),
případně soutěž zrušit.
Sledujte proto pečlivě aktuální informace na serveru:
www.sgp.cz
Veškerá výměna informací mezi organizátory soutěže a soutěžícími (včetně
zasílání soutěžních úloh) bude výhradně pomocí Internetu. Pro soutěžící jsou
směrodatné ty informace, které jsou uvedeny na stránkách firmy SGP Systems,
www.sgp.cz, to znamená, že tyto informace mají přednost před jinými
informacemi (zveřejněnými např. v tisku, rozhlase či televizi, případně na
webových stránkách jiných firem či institucí).
Oficiální a jediná adresa pro veškerou komunikaci soutěžících s firmou SGP
Systems je bb2004@sgp.cz. E-maily
zasílané na jinou adresu nejsou organizátorem soutěže zpracovávány.